1 december - Måndag

Idag ?!
Vad har jag gjort idag , jag vaknade den glada tiden 11.00 ungefär och var riktigt trött men städa lite på mitt rum , gick ut med Edwin sen ringde rebecka och jag & Edwin tog promenix och möttte henne  , handlade fika och sen hem till mig :) , Alltid lika roligt med Rebecka :D .. Hon skulle på julbord så de blev inte så jätte länge :/ ,

Jag vet inte vad det är med mej men jag mår skit illa gjort de ända sen ja vakna imorse , så anteckna alla som vill göra det HAHA ! , Igår kväll såg jag Prison Break avsnitt nummer 12 imorgon släpps 13 , det är så spännande nu , och man har blivit sur också oj oj !!!
Nu har jag iaf sett klart madagaskar2 , den var rolig :) , fast 1;an´var bättre :P .
Svenskt tal också det gillar jag :D ....
Nu ska ja se Arn 2 :D... folk säger den är dåligare än 1:an men så är det alltid ! , men man vill iaf se fortsättningen såklart !

1 dec redan , julkalendern idag då får se avsnittet ikväll kanske ska följa det hahahahah ! , njaa får se hur det blir men den saken har iaf ,  boxen med Trolltider den julkalendern kommer väll alla ihåg med häxan Mara & fen Gloria eller vad hon heter hehe ! ,  ska nog se lite av den sen , jag och rebecka såg första avsnittet förut haha hon har aldrig sett det :O jag blev riktigt chockad , !!!!



Ha en god Måndag alla , CIAO :) PUSSS & PÖRR !!

Postat av: Anonym

jag är sååå rolig ja :P hahha

2008-12-01 @ 21:16:27
URL: http://rebeeeecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin